Wednesday, 11 July 2012

Green fluor+neutral colours




El tiempo por aquí está loco, no parece julio y la verdad es que se hace difícil elegir la ropa. Espero que os guste este look, mezclo flúor con colores neutrales y estreno mi bolso nuevo de Zara, me encanta!!
Muchas gracias por todos vuestros comentarios y visitas!!

The weather here is crazy, it doesn't seem July and it's getting difficult to choose the clothes. I hope you like the outfit, I mixed fluor with neutral colours and I'm wearing for the first time my new bag from Zara, I love it! Thank you for your comments and visits!!














 blazer: Zara (s/s 12)
shorts: Zara (s/s 12)
flats: Zara (s/s 12)
bag: Zara /s/s 12)
watch: Casio
ring: Le Carré
bracelets: Candela's Closet (spikes) and 
Donna Complementos (happy budhas)


Follow me on FACEBOOKTWITTER and BLOGLOVIN

65 comments :

  1. Love that top and the sandals! You look beautiful in the pictures! :)

    ReplyDelete
  2. The weather is really weird too, here in Portugal :( Love the outfit, though. The top, blazer and shorts look amazing together!

    ReplyDelete
  3. the weather ist by us also crazy :(.. today is rainy.. i dont like this in july :(
    i like your outfit.. the green shirt is so nice :)

    ReplyDelete
  4. Muy chulo el bolso, es de los que van con todo.
    Un beso

    http://mywhiteidea.blogspot.com.es/?m=1

    ReplyDelete
  5. Una mezcla de colores atrevida pero acertada!

    Besos

    ReplyDelete
  6. muy guapa! me encanta el toque de la camiseta flúor! :)
    un besoo

    YOURFASHIONMOMENT.COM

    ReplyDelete
  7. los zapatos de Zara! quieroooo!
    te invito en mi blog ! :)

    ReplyDelete
  8. Great place for taking photos, and such a nice summerish outfit! Love the top! :)

    ReplyDelete
  9. piekne kolory i super dobrane ciuchy. :) me gusta !! :)

    ReplyDelete
  10. Me gusta mucho tu camiseta, es que ese color me supera. Un beso =)

    ReplyDelete
  11. Me encanta todo ♥ la blusa es preciosa!!

    Jenifer♥

    ReplyDelete
  12. la blusa es genial! encaje + fluor una combinación perfecta

    bsos!

    El Rincón de Vega

    ReplyDelete
  13. me gusta mucho el outfit! la camiseta así flúor con los shorts blancos queda monisimo! Un besito guapa!

    ReplyDelete
  14. me encantan esos shorts! quiero unos de ese estilo! ¿sabes dónde puedo encontrarlos todavía? Muchas gracias :)

    un saludo.

    http://todaygoshopping.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
    Replies
    1. En Zara aún los hay, los vi el ayer en tienda, y están rebajados!!!! :)
      si pinchas en Zara te lleva directamente a ellos :)
      Un beso!!

      Delete
  15. Como siempre, genial!! Y el bolso es una gran adquisicion! :-)

    Saludos desde 'Me visto solo' [Man] - mevistosolo.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. A mi también me encanta tu bolso de Zara!!!
    Un look colorido y estupendo!!
    Guapisima rubiaaa!! ;)

    Lucia Gallego Blog

    ReplyDelete
  17. la blusa es preciosa...y esos shorts me los probe y me estaban fatal pero a ti te estan de lujo,que suerte jeje estas guapisima!!
    Mr J

    ReplyDelete
  18. tengo nuevo post en mi blog,te espero...
    miles de besitos desde: cooldayadayalways.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. me gusta mucho que eligieras colores suaves, la verdad yo no lo hubiera hecho!

    muaaaaa

    ReplyDelete
  20. La blusa me encanta!!! Muy guapa y el bolso es precioso, has hecho una buena compra ;).

    Un besito

    http://mispequenossecretos.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. I love that tee! The colour is amazing and I love the lace! Great look!

    http://styliststeph.blogspot.be/

    ReplyDelete
  22. Últimamente siempre me pasa lo mismo, veo en el móvil el post y después se me olvida comentar, XDXD.
    Me encanta los colores neon combinados con los tonos más neutros.

    Un besazo!!!
    Rosalía Abalde - Medir El Tiempo En Latidos

    ReplyDelete
  23. Muy original este look, sencillamente genial ;)

    Saludos desde:
    http://outfitssisters.blogspot.com.es/

    http://outfitssisters.blogspot.com.es/
    Hoy: NSB.2 (new stuff blog)

    ReplyDelete
  24. oooh nice look! love your shoes, I have the heel version of them!

    ReplyDelete
  25. Te sienta genial!!! me gusta el bolso, me compré la semana pasada uno parecido, es tan grande! coge de todo! :)
    besitos!

    ReplyDelete
  26. Hola preciosa muy buenos días me encanta la camiseta que llevas y su color al igual que los short besos reina.
    http://mary1975.blogs.elle.es/

    ReplyDelete
  27. love the bag and the location is amazing :)



    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Love it! Sooo easy breezy :) a perfect summer look! xx

    Edita
    pret-a-reporter.co.uk

    ReplyDelete
  29. Qué guapa!! Los shorts me encantan! Muaá

    www.followme-around.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Me encantan tus sandalias! Las tengo con tacón!! Estas guapísima!!

    http://cravingforbarneys.com

    ReplyDelete
  31. Thank you very much, dear! Super!






    http://designer2078.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. great outfit, loving your shorts. you look amazing!!!
    lets follow darl.
    hugs&kisses
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  33. I love your Outfit, its perfect

    Love Storm

    ReplyDelete
  34. Que shorts más bonitos!!

    Me gusta mucho como los has combinado.

    Besos.

    ReplyDelete
  35. Me encanta el look!! =)
    Este finde estoy de sorteo en mi blog,te dejo el enlace por si te apetece participar ;)
    http://www.revistace.com/2012/07/tendencia-gafas-de-sol-segun-tu-rostro.html
    Un besazo!!
    Cutting Edge

    ReplyDelete
  36. I love that background!

    xxS

    ReplyDelete
  37. Amazing outfit babe!
    Love your shoes :))
    MaryFashionLove

    ReplyDelete
  38. So cool! and amazing background =)
    XOXO
    Ylenia
    I hope you will enter the competition to become the Fashion Muse of Forerunner2 magazine, learn more on my blog by clicking here!

    ReplyDelete
  39. Hey super cute look, i loev the bracelets, you have some pretty interesting ones!!!

    Kristine
    www.backalleysandboulevards.blogspot.ca

    ReplyDelete
  40. estoy como loca por esos zapatos!!

    ReplyDelete
  41. nos encanta el look!!!! :)

    DIY and more:
    http://diyearte.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Love your lime green blouse!!!
    would love for you to check out my new post

    http://fashionblends.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. This is awesome! Great blog, loved it! Come by and let's follow each other? I'd love to do that;) xx

    ReplyDelete
  44. TOO CUTE! love the green and beige... that wall makes your outfit pop! great use of color! Hugs from California! xx,
    The Golden Girls

    ReplyDelete
  45. Love all the nude with the neon and I WANT THAT GOLD SNAKE RING!!! You're so adorable! Check out my blog and follow along on bloglovin if you'd like!
    Drey - highdollarhippie.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. wow I just discovered your blog and really like it. Think you have great style and am following now! Definitely a new fan! You are very inspiring
    Pop up by my page when you get a chance xoxo Tamara
    www.theglamandglitter.com

    ReplyDelete
  47. Great photos!!
    Nice green shirt and I love the handbag!!

    Osi!!

    ReplyDelete
  48. That gold snake ring is amazing and so is your new Zara bag. Love your blog and I am looking forward to see your future posts. Thanks for sharing!

    Hannah from I am a lifestyle blog

    ReplyDelete
  49. soo simple and cool outfit!

    www.floatchic.com

    ReplyDelete
  50. stunning outfit - I am loving the neon top paired with all the more neutral pieces to this outfit... That Zara bag is pretty cool too
    xx
    INSIDE IN, INSIDE OUT 

    ReplyDelete
  51. Love your look! Makes me want to try neon colors =) Also, has anyone ever told you that you kinda look like the girl from CarolinesMode?

    http://ivanandlola.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Love the color of your top and that pretty bag! Also, the background is so fun :)

    ReplyDelete

Archive